- Nagellack

Jag gillar nagellack, jag har så korta fula naglar, så det är perfekt. Måste fixa mina nagalr sen skämms ju över dom! Oftast brukar jag använda 5 olika naggelack (a) vilket är finast? självklart är det ju rosa i olika nyanser :)
lite slarvigt målade nu, eftersom jag bara tänkte visa ^^. antagligen har jag 1. bara ett rosa nagellack, eller så har jag alla dom där 5 olika nagellacken, så får jag en mer ljusrosa nyans med lite vitt och glittrig! (glömde ta kort på en utav färgerna såg jag nu haha! Men iallfall.

4 utav naggelacken kommer ifrån Oriflame, kostar ca 90:- /st
Det andra är från Caroll finns och löpa på typ hälsokostbutiker, ingen aning om priset :)


Jag är MEDVETEN om att mina naglar är as fula, bara så alla vet det :D




Kommentarer
Postat av: li

oh! tack så mycket!

säg till om du vill ha en ny design förresten! :)

2011-01-31 @ 15:58:09
URL: http://leejeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback