- go to sun and shine not snow.

pics: wehearit

 

Någonting jag drömmer om är att åka utomlands, typ newyork, gå med fina outfits, vara på stranden, läsa modetidningar som Vouge, Gå in på mysiga cafér och ta en kopp kaffe, Springa i affärer som Chanel, Gucci, Dior, Louis vuitton, m.m fatta vad underbart? Spara massa pengar så man kan shoppa där. gud vad underbart livet skulle vara då! Önskar att jag kunde bli av med mitt shopping beroende och bara spararspara! vill verkligen ha en Chanel väska på bilden ovanför, synd att dom är så dyra.. om man har tur kan man säkert hitta en i någon Second hand butik, visst kanske fake, men det kan jag leva med! ihhh! jaja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback