Läger 2011

Någon ville att jag skulle berätta om lägret. Hm, vet inte riktigt vad du vill veta, men jag kan säga att om du åker och kommer med kommer du inte att ångra dig! Vi har så himla himla roligt, pratar om allt mellan himmel och jord. Badar, solar, lekerlekar, paddlar, hänger vid sjön, pysslar, klär ut oss, hoppar på studsmattan, vi hittar på massa roligt, går inte att berätta, man måste uppleva det själv, men det är helt otroligt. Och ledarna är världens bästa! Hm, om du anmälde dig då, så är det nog ganska stor chans att du kommer med iallfall! eftersom det var precis i början då man kunde anmäla sig! Men är inte riktigt säker, men tror iallafall det finns en chans att du kommer med! Sen finns det ju kanske folk som hoppar av, får sommarjobb eller något, men jag hoppas du får en plats :)) du kan ju maila mig på [email protected] om du vill veta något mer ^w^ !




Kommentarer
Postat av: ludde

Hejsan, ja tänkte bara berätta att ja har gjort en ny blogg, eller ja har typ flyttat min blogg till www.canonphoto.devote.se men dett är så klart för er som vill fortsätta se min blogg! kram. om ni vill svara på denna kommentar då ska ni skriva i min nya blogg! :)

2011-02-20 @ 21:50:44
URL: http://canonphoto.blogg.se/
Postat av: Sara

Fast det står på hemsidan att det är fullt..

2011-02-23 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback