Kitty - Min kompass

Ny låt, är rätt seg, as långt mellan spel, och skulle egentligen bvara på ett annat beat. Men mixningen är mycket bättre, bara nån tråkig random text, men ja, här iallafall:

 

Du slet ut mitt hjärta, och forma det perfekt,
älskade hjärtat, känner mig så jävla defekt
jag vill ge dig hela världen fast du vet att jag inte kan
men jag är en del utav världen snälla, ta min hand
vi bär på en hemlighet, snälla kan du bara blunda
ta mig till vårt sagoland där allt är annorlunda
jag vet att du vill, någonstans längst där inne
förstår att det är svårt, att du är vilse
lämna mig inte, jag klarar bara inte trycket
hålet i mitt hjärta, du vet precis vad jag tycker
jag hatar att tro, jag hatar att hoppas
för i slutet av sagan är det någon som krossas
men jag börjar bli van, det blir alltid jag
kan inte sluta hoppas, älskar dig som fan
önskar jag kunde ha dig, ta mig någon vart
snälla visa mig vägen för du är min kompass.

finns så mycket jag vill säga du är mer än världen
tänk om föralltid finns, är du min i alla lägen?
önskar jag var starkare, så jag kunde vinna dig helt
det är dig jag vill ha, hoppas att inget går fel

svävar på rosa moln, kapitel efter kapitel
mitt hjärta i ditt hand föralltid, valet är ditt
jag älskar din närhet åh skiter i allting annat
vill bo under dina vingar och alltid stanna
kan vara mig själv du får mig att skratta
underbara dagar, det är bara du som fattas
hoppas att bara kunna kalla dig för min
du är biten som saknas, snälla bli min prins
bara andas samma luft, leva i samma värld
du stjärnan på himlen i min egna atmosfär
aldrig känna denna lycka, hoppas den varar
kärleken jag ger til dig, något du besvarar
men ändå, så står en hög mur emellan oss
ska kämpa får att riva den, om ja så måste slåss
tänker inte ge upp, offra inte allt för vänskap
för det är dina ord, det var du som sa.

 




Kommentarer
Postat av: Erica Ekblad

Hej!

Följ gärna min blogg som handlar om kampen för friheten och lyckan utan låsta dörrar.

Det skulle få mig starkare att fortsätta skriva!

Erica

2010-09-14 @ 15:31:55
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: f - somifelicia

Shit ! så himmla bra du är ! :') grymmt duktig (Y)

2010-09-14 @ 19:28:00
URL: http://feliciafredriksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback