ibland tänker man för mycket...

Trotts det finns det kärlek kvar än.

Jag är ledsen men du gav upp för tidigt.

se på mig och säg om du känner mig, för jag vet att du lever inut i mig far.

 

vad gör du när din pappa går, finns inget mer för dig att ge.

Vem tog min far ifrån mig? vem är främlingen som kallar sig min pappa

Vem tog min far ifrån mig? han är så nära men ändå så långt borta.

 

I just wish you could take hold of your life, you could stop.

Do not understand why I should bother me after all.

is not even anything to say, but attributed it all,

there is love left for you.

Jag älskar dig även fast jag inte alltid visar det. Jag vill bara ditt bästa, men jag vill inte ta hand om både dig och mig, sånt håller inte i längden. Ibland önskar jag bara att jag var liten igen, men vad spelar det för roll......





Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg! :D

2010-10-08 @ 21:40:25
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback