vet du hur det blir efter livets alla hinder?

Samy & Kitty - Har du sett mitt liv?

En utav dom texterna jag är mest nöjd med! Jag som lägger första versen :)

 

Men iallafall nu är jag riktigt trött, nyser och är helt äckligt varm, kanske är förkyld? eller allergi? Fattar fan inte. På min första spelning var jag as förkyld, kunde knappt, prata, sen nu på min andra spelning är jag också sjuk? jag vet inte vad jag gör om jag inte blir frisk tills på måndag :/ det här är sjukt jobbigt... aja.. nu Ska jag krypa ner i sängen, funderade på att läsa klart "när kalla nätter plågar mig med minnen om hur det var" med jessica andersson, (tror den heter så?) Men så kom jag ju på att jag ska prata med Celicia i tele, och kanske Madde? Lär ju knappast somna i telefonen när jag knappt kan andas, höhö, det är tur för dom... lyckas alltid somna.. Aja, sötnosar, hörs imorgpn eller något! PUSSSS PUSSSS




Kommentarer
Postat av: anne komenterer du komenterer eg ;D

fin blogg ;D



blir glad for en komentar tilbake ;D

2010-05-18 @ 10:21:24
URL: http://ahve.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback