segt.

Cha bloggen!

Kass uppdatering? yes jag vet. och är ledsen för det.. Men är såå jävla trött sen stockholm & göteborg, måste ta igen förlorad sömn sen. haha, usch, Som sagt var stockholm grymt. Sen i onsdags 05.30 åkte jag till göteborg, vi skulle till Liseberg. Där träffade jag söta Jennifer jag inte träffat på as länge, var riktigt kul, och sen så kommer hon till mig i sommar! Nu är det ludvika marknad så kommer gå där i helgen och träffa folk man inte har chansen att träfa annars, så det bli skojjs, höhö, vet inte riktig vad jag ska skriva? Men om 3 veckor är det läger, fyfan vad jag längtar, då får jag träffa massa underbara människor igen, kan livet bli bättre!? puss.





Kommentarer
Postat av: Emma

sv: åh tack så mkt! :)

2010-05-29 @ 11:39:26
URL: http://eemmaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback