Kitty - Sparar på minnen.

En av mina nyaste låtar...


Kitty - Sparar på minnen.



REF:
bläcket som faller ifrån en trasig själ
hör bara svaga ekon, men ni är inte här
föralltid försvann, det stals utav vinden
ingenting är som förrut, men ja sparar på minnen


VERS 1:
Jag kanske är patetisk, ni kan kalla mig för tönt
men trodde allt var äkta, men nu är mitt hjärta tömt
blundar en sekund, för jag vill vaknar ur min dröm
men jag är kvar på samma plats, där allting är glömt
är vilsen i mig själv, och jag drunknar i vatten
försöker nå upp till ytan, men det är svart där
jagas av tankar, för jag trodde allt var riktigt
men har insett att ingenting längre är viktigt
blickar upp mot ingenting i hopp om att förstå
vart är min kompass, hur vet jag vart jag ska gå
hade målat mig en bild, med er i min framtid
men någonting hände, vem stal "föralltid"
fel bokstäver spottas ut, det är allt för vanligt
men att lova något starkt, å inte vara kvar sen
kolla på mig, och besvara min fråga
varför rädda mitt liv, men sen släcka min låga?

REF:
bläcket som faller ifrån en trasig själ
hör bara svaga ekon, men ni är inte här
föralltid försvann, det stals utav vinden
ingenting är som förrut, men ja sparar på minnen


Vers 2:
galenskap, är vad jag borde kalla den här skiten
ni borde veta bättre, jag är riktigt besviken
stjärnor brinner upp på min becksvarta himmel
tände eld med mina tankar, en för varje minne
kan överreagerar eller sakna förståelse
men mitt hjärta skriker, för ni har sårat de
ögonen svider då ja snubblar över alla hinder
vinden är för stark, blåser inte längs ryggen
älska är ett starkt ord, vänskap likaså
sluta säga ord som ni inte förstår
snälla kom tillbaks, vill minnas det som då
kan någon förklara, jag vill bara förstå
undrar om allt dessa vänner sagt, är äkta
borde ja då känna trycket mot mitt hjärta
allting är borta, minnerna är bara aska
försöka se framåt för ja vill inte fastna.

REF:
bläcket som faller ifrån en trasig själ
hör bara svaga ekon, men ni är inte här
föralltid försvann, det stals utav vinden
ingenting är som förrut, men ja sparar på minnen



Kommentarer
Postat av: elsa

Svar: hahaha xD neråt på kartan (;

2010-05-16 @ 12:56:48
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: elsa

Svar: japp, (:

2010-05-16 @ 13:14:09
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: ida :)

tackk söta du :) du meed ;o



händer i veckan ? <3



2010-05-16 @ 13:14:44
URL: http://idaaaarydahlnorberg.blogg.se/
Postat av: ida :)

åhh, fan va häfftigt :) lägger du upp dom på youtube?

ska nog bara ta de lungt <3

2010-05-16 @ 13:25:15
URL: http://idaaaarydahlnorberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

e det du som sjunger ??

2010-05-16 @ 13:59:00
Postat av: Kitty, tjejrappare - www.myspace.com/kittygustafsson

Yes det är jag :D

2010-05-16 @ 14:03:44
URL: http://fuckingdramaqueen.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit du e grym!!!! :O suttit och typ knarkat den i timmar!!! <3

2010-05-16 @ 21:27:36
Postat av: ♥ Kitty, tjejrappare - www.myspace.com/kittygustafsson

aww, tack så jätte mycket!! (A) <3

2010-05-16 @ 21:30:06
URL: http://fuckingdramaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback