kämpar emot, för jag vill inte gråta, lever mitt liv och jag slutar aldrig hoppas.


Samy - Mitt brev.


jag sitter här i natten, går igenom mitt liv,
ja känner en kall vind bara flyga förbi,
å när ja tänker tillbaks på mina döda kära barn,
så jag blir ledsen såklart men inga tårar idag,
och min gammelmormors död de blev tufft för mej,
jag ville fly därifrån men det var inte riktigt meningen,
jag stanna kvar och min farmor dog,
och mitt hjärta det brast, jag var tom inombords,
många vänner som gått bort, sist var det jimmy,
taget ur en skräckfilm, jag fattar inte riktigt,
mamms kompis carina hon förlorande mot cancern,
å de känns in i själen att se mamma så ledsen,
hon e mitt allt å även om jag verkar sur ibland,
jag älskar dej mamma, du ger livet balans,
sanna min syster, du fanns där för mej,
ja står i skuld i dej för att du aldrig lämna mej,

När jag klättrat upp så hör jag alltid en röst,
en klump i min hals och ett tryck för mitt bröst,
kämpar emot för jag vill inte gråta,
jag lever mitt liv å ja slutar aldrig hoppas,


å lossan den minsta jag vet det är svårt,
men brorsan e här, hoppas du vet vart jag står,
du kan ringa när du vill, du kan ringa dygnet runt,
lova öppna dej direkt om livet blir för tungt,
sofia den äldsta, min älskade syster,
nu går det bra och jag hoppas du blir nykter,
så vi kan träffas, bygga upp allt på nytt,
jag älskar min familj, min pappa min förebild,
du och jag, vi e likadana visst,
har svårt att visa känslor men mitt är alltid ditt,
tack till alla vänner som finns där för mej,
även om ja inte öppnar mej så ser ni mej ögonen,
sabina, min älskling mitt allt här på jorden,
vi delar två barn, det e du och jag mot världen,
benjamin, olivia dom bästa här på jorden,
mina vackra änglar som håller i tråden,
som får mej att orka att åka iväg å jobba,
hoppas att ni fattar nu, jag älskar er,
ja var bara tvungen att skriva ett brev,

När jag klättrat upp så hör jag alltid en röst,
en klump i min hals och ett tryck för mitt bröst,
kämpar emot för jag vill inte gråta,
jag lever mitt liv å ja slutar aldrig hoppas,


Tack till mina systrar, tack till mina vänner,
tack till min familj, min mamma och pappa,
ni finns i mitt hjärta tills ja slutar andas,
och ni som har gått bort,, morfar och farmor,
gammlemormor, jimmy carina och asse,
arthur min farbror, jag hoppar att ni har det,
bra där ni befinner er, jag skriver till er,
ja fick aldrig ta avsked så ja skriver ett brev,
morfar jag minns och när jag var liten,
vi åkte till spånsan och du lekte med mej,
farmor min ängel, du lyste upp din stad,
ja kommer snart till din grav för den ligger ju i karlstad,
gammelmormor hoppas att du lever ett liv,
utan dig vid min sida så fattas det en bit,
jag minns dina dagar och ditt vackra leende,
när vi satt å spela kort å fan vad jag önskar mej,
att jag fick åka dit, bara för en sekund,
hoppas du e stolt även om jag varit dum,

När jag klättrat upp så hör jag alltid en röst,
en klump i min hals och ett tryck för mitt bröst,
kämpar emot för jag vill inte gråta,
jag lever mitt liv å ja slutar aldrig hoppas,


jimmy, en barndomsvän, 22 år,
hittades i vattnet, såklart att de känns svårt,
jag minns våra dagar, när vi spela in vår film,
vi var hemma hos alex å allt var en idyll,
carina hon kämpade mot cancern så länge,
mamma er vänskap, det var inte förgäves,
för hon gav dej nånting men jag vet inte vad,
asse vår hund, saknar dej varje dag,
att du inte kunde prata de gjorde fan inget,
du lyssnade alltid men du hade väl inget val,
arthur jag minns när ni kasta mej i luften,
jag fyllde några år, nu ha tårarna nått munnen,
och mina barn som jag inte sett, orkar inte skriva om de,
det här var mitt brev, lyssna på det,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback