jag kände på mig, att någonting skulle hända

riktit sorlig låt, som kanske kan få många att tänka till.

Ejremar - Hon har aldrig



(Vers 1)
Hon sitter ensam i korridoren alla springer runt
Någon skrattar åt henne, hon känner sig dum
Hon vågar inte gråta, visa allihopa
Hon vet att hon e utstött, mobbad i sin skola
Försöker varje morgon hitta på någonting
För att slippa gå till skolan som förstört hennes liv
Från en fattig familj som knappt har råd med hyran
Det är hon, hennes mamma pappa lillebror och syrra
Bor i fyra får knappt plats allihop
Men försöker ändå leva gott på bidragen dom fått
Vid matbordet mamma frågar om hennes vänner
Hon ljuger och säger att på fredag så tar hon hem en vän
Efter skolan dom ska umgås och plugga
Plugga till provet nästa torsdag ämnet historia
Hon vill säga sanningen men hon vågar inte
Hon har aldrig haft en vän förutom mig här i livet

(Refräng)
Hon har aldrig känt kärlek förut
Hon vet inte hur hon ska komma ut
Hon vill va som alla andra det vill hon hela tiden
Hon vill ta livet av sig men hon tänker på familjen
Hon har aldrig känt kärlek förut
hon vet inte hur hon ska komma ut
hon har sett hur alla skrattar åt henne
hon har hört kommentarerna som alla har gett henne
hon har aldrig känt kärlek förut
hon vet inte hur hon ska komma ut
hon vill vara den som alla ser, hon vill inte va osynlig mer


(Vers 2)
Hon snodde pappas sprit flaska började halsa,
Bekymmer vart flera när hon skärde sina armar
Hon vill inte vara kvar på jorden något mer
Jag förstår dig du vet att ja finns här för evigt
Förlåt mig jag har själv tittat bort
När jag sett va andra gjort så har jag inte gjort nåt.
Men idag (men idag) kan jag bara titta tillbaks.
På dom dagar vi haft när de bara var du och ja!
Men tiden gick vi gled ifrån varann
Och i början av sjuan var jag en av dom som försvann
Jag säger förlåt och jag insåg nu
Att mitt val jag gjorde då ledde till ditt beslut
Du lämna världen du lämnade mig,
Du lämna familjen lämnade allt bakom dig,
Jag kände på mig att någonting skulle hända.
Du lämnade mig för att aldrig nånsin återvända.


(Refräng)
Hon har aldrig känt kärlek förut
Hon vet inte hur hon ska komma ut
Hon vill va som alla andra det vill hon hela tiden
Hon vill ta livet av sig men hon tänker på familjen
Hon har aldrig känt kärlek förut
hon vet inte hur hon ska komma ut
hon har sett hur alla skrattar åt henne
hon har hört kommentarerna som alla har gett henne
hon har aldrig känt kärlek förut
hon vet inte hur hon ska komma ut
hon vill vara den som alla ser, hon vill inte va osynlig mer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback