och så blev natt till dag.

Godmorgon alla söta människor

Skönt det känns att kunna vakna så tidigt, även fast jag lägger mig sent! Gick upp kring 10.30 istället för att sova bort hela dagen, och det tycker jag är duktigt gjort utav mig faktiskt. Igår städade jag rummet och det blev super snyggt! Sen pratade jag i telefon med Dess, Ricki & Celicia, det var skojj det med ;) Men idag blir det att gå till stan med mamma och moster, så ska vi ficka, och kolla lite, höhö. Sen vid fem börjar det där astrid lindgrens grejset.. Men vet inte riktigt om jag orkar gå eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig, och hittar inga kläder jag borde ha, usch.

låten är så himlans bra.. måste lägga upp den på youtube! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback