man utvecklas, det är en del utav livet.


Kitty - Maskrosbarn November 22, 2009


Kitty - Mellan fyra väggar April 23, 2010

Lyssna på första och sen andra (vet att ljudet är dåligt på andra) Men lyssna på röst skillnaden, jag tycker jag är utvecklats grymt mycket på röstväg, och andra vägar också, Så att man utvecklas och blir bättre är sant, haha :)
Låtarna handlar ju i prencip samma sak! Jag kommer ihåg så väl att jag skrev Maskrosbarns låten i Umeå på återträffen, sen vi maten så rappade jag en del utav den, var livrädd, för att jag inte visste att jag kunde rappa, plus att jag trodde alla skulle tycka jag var sjukt dålig. Men jag chansade och gjorde det iallafall, Och sen har det bara fortsätt, spelade in låtar oss samuel tills jag fick egen studio, var med i radio för att få en låt uppspelad och prata om maskrosbarn, haft 2 stycken spelningar, en i södertälje och en på berns i stockholm.. Får höra jätte ofta att folk tycker jag är bra. Och det är verkligen super kul när saker går som det ska. Och det jag menar med texten är att ibland måste man chansa, och våga, antagligen går det bra eller dåligt. Även om det går dåligt så får man föröska igen, för om man verkligen brinner för någonting, och älskar någonting så djupt mycket så är de det man ska göra.  Ingen är bra i början, kolla bara på dom stora nu? Man måste klättra, ta kritik, tro på sig själv för att kunna ta sig hela vägen till toppen. Och det är det jag tänker göra. Oavsett hur mycket folk tycker jag suger, så tänker jag fortsätta skriva texter och rappa, man kan inte alltid vara bäst och bra, utan det krävs övning och utveckling, musiken är någonting som får mig måbra, någonting jag lever för. Och alla som säger att jag är bra osv, jag blir verkligen himlans glad och tror på mig själv ännu mer, och ni stärker mitt självförtroende något enormt. Tack till alla fina människor som finns och stöttar mig, ni är bääst! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback