kitty - Sluta rätta mig, för jag har inte fel.

Ny låt :)

lite hackigt flow, eheh, menmen ganska nöjd, iaf med texten :))))

kitty - Sluta rätta mig, för jag har inte fel.

Du tror du vet hur jag känner, men du vet ingenting
vet du själv, hur det känns, när man snabbt tas av motvind
man förväntar sig saker och vänner dom sviker
försvinner så fort, man har satt sig i skiten
allting jag trott var äkta, visa sig va låtsas
vet hur det känns när hjärtat rasar likt klossar
kanske är det sant, att tiden läker alla sår
ärren som skapts, kommer alltid finnas kvar ändå
spegelas på din insida, kanske på din utsida
men försöker dölja det, för du vill inte visa
att du är en trasig själ som behöver lagas
men är inte lätt, när minnen ständigt en jagar
vad ska man göra, man står själv utan vänner?
har varit där du nu är, men inte längre
livet kan svårt, man måste arbeta sig fram
krävs en stark vilja, jag vet att alla kan


Man lever livet en gång sluta inte testa
och når du inte toppen då, fortsätt att klättra
allt är möjligt se på dom som stått där du står
dom är bra förebilder, så gå i deras fotspår



folk frågar mig ibland, vad det är som har hänt
förrut var jag botten, men lyckan har nu vänt
för jag träffa person som ja började se upp till
ni är mer än bara människor, alla ni e en förebild
det finns fler än jag som tänker, "fan vad som är starka"
tagit sig upp ur skiten som en gång fick dom ramla
när jag blir stor ska jag bli, precis som dom
det är tack vare dom, jag vågat tagit mig så långt
dom fick mig att inse, att livet kan va positivt
för lyckan finns någonstans även bland allt negativt
visst kan man va ledsen, och saker kan såra
aldrig fel att gråta, så släpp dina tårar
är född till att vara den du en dag kommer bli
du kan ta dig så långt, men bara om du vill
kan gå från en trasig själ, till att bli hel
det är du värd, så sluta rätta mig, för jag har inte fel


Man lever livet en gång sluta inte testa
och når du inte toppen då, fortsätt att klättra
allt är möjligt se på dom som stått där du står
dom är bra förebilder, så gå i deras fotspår




Kommentarer
Postat av: carro

Tack , jättesnällt. :)

Gillar dina låtar sjukt mycket :)

2010-06-16 @ 16:15:45
URL: http://carolinajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback