Kitty - Raserade min värld.


NY låt igen, eheh sorry, men kommer inte kunna göra nått nytt på två veckor sen:P


 


Vers 1:

Som vanligt ger jag allting, men får inte tillbaks ett skit

hur jag ska visa, att du finns med i min framtid

jag trodde hela tiden att du var äkta kärlek

jag gav dig allting, men var du någonsin ärlig

gångerna du tagit min hand, sagt att du älskar mig

kollat mig i ögonen, jag trodde att jag kände dig

känner mig så värdelös, du behandla mig som skit

har förstört en  del, av de som va mitt liv

du var med mig, men hela tiden fanns någon annan

och du som lova mig att du alltid skulle stanna

ena dan är jag ditt allt, sen är jag ingentig

jag tror inte kärlek försvinner i motvind

har lärt mig nu att du inte är något lita på

det kommer en dag, då den man älskar bara går

fast man gett så mycket av sig själv ja, nästan allt

så får man inte tillbaka någonting alls

 


Sekunder, minuter, tankar utan mening

klotter på ett papper, som du inte kan se, nej

ögon som gråter, marken blir till oceaner

kan du säga mig, finns det något kvar än?

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback