VEM VET VAD FRAMTIDEN HAR ATT BJUDA PÅ.



Om typ tre veckor börjar skolan? runt 6 - 10 august? eller? Och jag vet inte vad jag ska göra. Antagligen får jag Gå IV ett år i smedjebacken, vilket är ett stort nej, Eller så får jag gå SP i ludvika med folk jag inte kan gå med, också ett stort nej. Eller så får jag gå hemma ett år till, kanske försöka fixa ett jobb? om nån anställer en som är sjutton, låter som en bra Ide.. Men ingenting utav det vill jag göra. Jag vill flytta till stockholm, har väntat på det så himla länge nu, men har varken pengar, och tror inte jag kan söka ett program såhär sent för den delen heller, så vad ska man göra? sjutton år och fast i hatade ludvika. Vill  bara flytta och börja en linje jag vet att jag vill gå, typ, Rap, journalistik, media, beetendevetare, osv, finns så himla mycket jag vill göra, som finns i storstaden men inte här. Fatta att bo i en egen liten lägenhet, gå i skolan, kanske ha ett jobb, nått djur, och bara få leva livet, Jag vet att man inte alltid får som man vill, men det är min dröm. Stockholm är så underbart, älskar den  staden, kanske inte mitt i, men lite utanför, så det tar en kvart, tjugo minuter till stan. Vore så sjukt nice, sen när jag blir äldre vill jag även jobba på maskrosbarn. Mina drömmar är inte ologiska, gäller bara att tro på sig själv och det gör jag. Men kan inte bara flytta till stockholm, eftersom jag inte har råd. Men hela mitt "liv" är där, eller alltså, alla kompisar, bra gymnasien, shopping, nära till det mesta, det tar bara 3 timmar ifrån där jag bor nu, så man kan ju bara pendla mellan en helgoch hälsa på. Just nu önskar jag att jag kunde bli rik på en trisslott och kunna uppfylla en utav mina högsta drömmar, jag kanske är 10 av alla dom där miljornerna som försöker vinna och faktiskt lyckas? vem vet vad framtiden har att bjuda på, åt just mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback