VEGO.

Har ju kört pulver diet i två veckor, så ska göra två veckor till eller fyra veckor, får se! Har ju antagligen bara druckig pulver drickar, och ibland tagit nån sallad, eller druckit välling, eftersom mamma vill att jag inte bara ska dricka dom! Sen ska ja börja äta grönsallad, och en måltid osv. Men iallafall, förrut var jag ju vegitarian, och ända anledningen till att jag slutade vara det, var för det skulle bli billigare.. Men nu har jag iallafall bestämt mig att jag ska bli vegitarian igen. Det känns bäst så, tycker om djur så himlans mycket och det känns fel att äta kött, och jag vet att även om jag slutar, slaktar dom lika mycket djur iallafall, men jag tänker mer vad som känns bäst för mig att äta. plus att det är nyttigare och godare! Så ja, det får bli vegitarian! det kommer bli great.





Kommentarer
Postat av: d/

Är det ditt öga på bilden? :O

2010-07-30 @ 21:53:18
URL: http://kinesolibanes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback