nytt i garderoben

Nästan bara varit ute och gått idag, en riktigt seg dag, hihi! Var även och handlade åt min bror, så fick 40 kr för det, sen gick jag, irene, olivia å inneboende på samhall loppisen, så då handlade jag en vår jacka jag blev riktigt förtjust i, Sen en fake D&G väska och en fake Gucci väska, huhu jag gillar't! Sen idag började andra perioden på maskrosbarns lägret, så ni som är där nu, hoppas ni får två underbara veckor, och ta vara på varje sekund! :))
Prata även lite med Nanna i tlfn i "morse" eller när jag vaknade, inte pratat med henne sen lägret, saknar alla SUPER mycket, helt sjukt!! Men ja, bara 116 dagar kvar tills det nya äventyret, och jag längtar mer och mer för varje dag som går, 116 dagar är sjukt lite, det är snart! läääääääängtarlääängtar.com, thihihihiihihih :))




n




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback