MER FYND.



Clip on örhängen, dålig bild, men dom är sjujkt snygga :)



Söt kuvert väska, vit/glittrig.



Var bara det jag köpte idag, eheh, det var iallafall något! fanns mest bara porslin och skit, alltså ingenting för mig! Nu ska jag fortsätta kolla på segemhyr blir väll beroende av den serien också som jag blivit med dom flesta serierna som jag sett hittils, haha! Är ganska trist väder ute, lite sol, och blåser lite, så blir väll säkert inne idag, För sen ikväll ska, sabina, lillis & benjamin sova här, eftersom dom åker bort imorgon för att hälsa på en gammal kompis till Sabina! Så kommer väll vara full fart på ungarna, men det får man stå ut med!:)




Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Jaa, den var helt okej!:) Åh, tack detsamma!:)

2010-07-24 @ 14:19:36
URL: http://sestree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback