GODMORNING.

Godmorgon, nyss vaknat, sitter här i soffan med Vanessa, hon äter frukost och ska snart åka hem, eftersom hon måste sköta hästen och  rida lite, nice! Det är ganska kul att rida, red ju på lägret, haha eller iallafall på islandshästar :) Vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på, ska väll vara hemma lite, fixa mig, försöka få tag i mamma och ja! Vill vara med nån idag,men vet inte riktigt vem man ska fråga? Har iallafall blandat min schake och lagt in den i kylskåpet så kan jag äta den när den blir kall! Är inte speciellt hungrig på morgonen. Blir väll iallafall ut och gå! Måste tvätta håret, sminka mig, noppra ögonbrynen och massa. Aja, ska väll försöka ringa mamma nu, hörss om ett tag, puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback