- impossible heartbreaker



skrev en låt på "nya äventyret" trodde jag hade kastat den, men hittade den, så lika bra och lägga upp den om jag får lust och spela in den sen :)

vintergatan fryser under dina vingar.


Vers1:

Speglar som spricker, slutar reflektera

du krossade mitt hjärta, så klart jag reagerar
du snurrade min planet, hela mitt solsystem
jag tror allt har stannat, att stjärnor faller fel
själv ute i rymden och försöker följa kanten
men allt täcks av mörker så jag tappade balansen
försöker greppa luften, försöker fånga månen
du ser när jag ramlar men kan inte nå mig
river mina broar, dödar elden på min fakla
lyckan som fanns är inget annat än aska
så jävla slut vet varken in eller ut
tankar bryter ner mig paniken får aldrig slut
lämna nått stort glömma bort hur man andas
föralltid det bleknar och hjärtat det stannar
drunknar på botten, skeppet är borta
vill lätta mitt hjärta men nått säger stopp.

Vers2
Glaskulan fryser, ödet var en gissning
vad jag gått in på, fattar inte riktigt?
tog dig under mina vingar men blev lurad
känner mig så ensam instängd bland murar
tänk dig en galax, som om vintergatan frusit
fatta vilken sak, så känns det när du ljugit
så svårt att släppa taget är vilse i vår melodi
trampar på fel noter som en gång var vi
efter regn kommer solsken jag vet det är sant
i negativt bor positivt, jag ser det ibland
visst känner jag skuld, visst känner jag ånger
kanske var efterklok har hänt så många gånger
måste börja ta lärdom, lära mig av misstag
inte fastna i gårdagen, imorgon är en ny dag
lättare sagt än gjort men jag vet att det går
du rev sönder mina gränser, sa inte ens förlåt.



Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Tack så jätte mkt :)

2010-12-01 @ 14:39:19
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: F

Grymt gjort! Spelat in den här låten? Om inte ser jag fram emot ett youtubeklipp med den :)

God jul på dig!

2010-12-25 @ 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback