- Det är titlen jag vill nå

Bild: Google.

Kommer få pengar i julklapp eftersom jag inte har önskat mig någonting (vi firar jul på ny år i familjen) Så jag ska köpa den här telefonen ovanför. har lekt med Dess samsung typ hela lovet, och blev helt kär i den, och jag behöver faktiskt en ny telefon, så för engångs skull tänker jag vara så jävla rädd om den, den får inte bli repig eller någonting, så måste ha en mobil strumpa eller någonting. Är iallfall 100 % att det blir den telefonen.

Tänkte köpa kläder på mellandagsrean först, men tänker önska mig lite kläder iallafall. Får väll hoppas jag får julklapp av pappa och att det är pengar, eller någonting jag vill ha och inte samma som förra året, lol.

Fick ett julkort idag utav kenta, sen ett litet paket, så var det en jättefin almenacka som det står mitt namn på. Nu ska jag öppna dom andra julklapparna ifrån honom!!!! lägger upp bilder sen, pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback