- Vårmodet 2o11

Sitter och kollar på lite kläder och vårmodet för 2011, Allting är så himla fint! Verkligen fina modeller, fina kläder, ja allt! Kostar nog en hel del för dom här kläderna nedanför, men det finns ju alltid något som liknar det på ett ungefär, eller brukar finnas iallafall! Måste verkligen hitta lite fina kläder för våren 2011 sen, det blir nicenice! Älskar ju kläder, att klä upp mig, fixa mig osv.





Pics: HÄR
Gud!
allting är verkligen superläckert! Kan inte välja ett favorit plagg, skulle vilja förnya hela garderoben med dom här plaggen! Speciellt skorna, måste ta och försöka leta reda på ett par snygga vårskor. Längtar till sommaren då jag kan börja använda mina klackskor igen, det blir verkligen helthelt underbart! Är fan inte så långt kvar nu faktsikt.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
eller
Den som väntar på något gott kan dra åt helvete.

your choice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback