- trött & seg så här på morgonen.

Godmorgon. nyss vaknat och jag är trött och helt seg! Mamma är ute och går med lilla prinsessan så kan inte leka med lillis just nu :( Hon måste vara världens snällaste unge, skriker nästan aldrig och sträcker armarna åt en och skrattar, gud alltså! Vet inte riktigt vad jag ska ta och göra, kanske sätta på lite bra musik, få ork till att fixa mig, vänta tills dom kommer hem, sen vänta på att klockan blir typ tre så jag kan gå till pappa. Nu hoppas jag bara att posten kommer snart och att jag får post, det är det bästa jag vet faktiskt. pussspusss

Åh, längtar så till våren & sommaren, då man kan börja använda tunna kläder å skor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback