- trasig säng.

Celicia satte sig i sängen och nu är min säng trasig så måste ha värsta grejerna under den för den inte ska gå sönder. o-m-g. Idag kom även syster lotta med massa kläder. alltid kul med "nytt" dock måste jag få tag i en stor garerob som jag kan ha i mitt rum, min fucking mini WIC är så himla liten tycker jag, får inte plats med allt? Är kanske lite för shopping beroende, men vill ändå shoppa nytt. fick även en ny parfym och en hello kitty datormus av Lisa. Sen i veckan kommer min julklapps parfym från bror och lisa, nice! love parfymer.

Även varit oss pappa idag och diskat, såg ut som fan. Så ska dit någon mer dag och hjälpa honom dammsuga, städa osv, blir väll säkert under veckan, eller nästa vecka. Och imorgon drar skolan igång för dom flesta, så hoppas jag får reda på något mer om en praktikplats skulle bara great! menmen man kan ju inte hoppas får mycket får väll se vad som händer...

Så här ser min säng ut.

parfymen som jag fick :)

och datormusen :)

 

ni får väll se bilderna på kläderna sen, och det som jag shoppat om jag nu har shoppat någonting? hm... Det måste jag ha. börjar bli glömsk nu också, haha.

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback