- sagt till mig själv att aldrig stirra på ljuset så jag bländas

Godmorgon!

Nu är jag vaken, C åker hem idag så ska följa med henne till tåget som går om ett tag. ska bara fixa och sminka mig lite, borsta håret och allt nödväntigt. Måste välja outfit också. Får se vad det blir idag. får ta kort senare och lägga upp och visa. Lite jobbigt när jag måste ta ut minneskortet ur mobilen för att stoppa in i kameran för att ta kort, eftersom jag råkae pajja mitt andra, typiskt mig! Nej nu ska jag jag och göra Cappuchino så jag tar och piggnar till.

Föresten så fyller bror Fredrik år idag, så ett stortgrattis till honom. Får se om jag orkar köpa något till honom haha är inte precis rik just nu när det är mitten utav Januari! menmen, nej nu ska jag fortsätta fixa mig eftersom det tar sån tid för mig (A)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback