- jag har gått för långt kan inte sluta gå

Hello, Just nu sitter jag oss pappa, ska hjälpa han handla och antagligen städa och lite andra grejer. Var nyss och släppte av Celicia vid tåget, och självklart satte hon sig på fel tåg, stackarn :( oturotur man kan ha faktiskt... Var även och handlade till min bror, lite mat som födelsedags present, tur att han blev glad iallfall! Idag blir antagligen en seg dag, finns inte så mycket att göra, plus att det är svinkallt ute, uschusch! Skönt när det börjar bli varmare ute nu iallfall! nästan 2+ grader ute! dock blåser det satan och inatt regnade det. Kanske våren är påväg tidigt i år?





här är en bild på mina syskon, Sabina & Lotta. när vi firade jul på Nyårsafton.


Sabina & Lillis

Mosters prinsessa

mosters prins

Mamma & benjamin

 Julklappar & granen

tomten kom!

<3

Fredrik & robert









En liten bildbomb :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback