- idag har jag fan varit modig.

Inte sovit någonting i natt pågrund av sån jävla tandvärk, tog panodil, hade tigerbalsam, frysta kantareller å en sån där huckla runt huvudet, men hade så ont. Mamma ringde och boka akut tid oss tandläkaren, trodde jag skulle dö, är så jävla tandläkarrädd, han borrade, förstorade hållet, och rotfyllde.. fyfan var det värsta jag varit med om, han bedöva massor av gånger, men känndes när han satt nålarna i nerverna, FYFAN... Så måste jag dit igen i mars för att bygga upp tanden, fortfarande lika tandläkar rädd, är så helvetets jävla läskigt...

Nu ska jag hoppa ner i ett varmt skumbad, och tvätta bort sminket, tvätta håret, hårinpackning, fixa naglarna, body scrub, body butter & ansiktsmask!


mysigt eller vad!

 

älskar Bobbys hår grejer, är as bra för mitt hår :)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag lider med dig! Usch! Vet ju hur det är!

2011-01-05 @ 19:04:33
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback