- by night

Idag är det 13 januari tiden går sjukt fort, och snart är det ny månad igen. Nu har jag suttit och pysslat med ett nytt bakskal till min telefon, min syster har ju lika som mig fast hennes har pajat, så fick skalen, nu är det rosa med blingbling på och lite strassstenar, bokstäver och en söt kanin. och tröttnar jag på det har jag mitt helsvarta som jag kan byta emellan, det är ju faktiskt super bra!

Har precis tvättat bort mitt smink och mina sminkservetter är slut så jag fick tvål i ögat, det svider jätte mycket :( Är så himla klantig utav mig, precis som min syster Lotta, fast hon är mycket klantigare. OCh nu har jag på mig min finna hello kitty pyjamas, ljusgrått linne med vita hellokittys och rosa rosetter, ifrån H&M loove it! Nej nu ska jag nog kika lite på nätet om det finns något snyggt! Nelly har ju fyllt på sin Rea avdelning ännu mer, fett awsome tycker jag!
pussspusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback