Sweet dreams.

Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig innan min hals kommer döda mig ännu mer. (okej, jag lägger mig för att jag inte kommer in på min facebook!? ingen verkar ha liknande fel, seriöst ? :( ) Hoppas att jag iallfall får sova tills Nio/tio imorgon, helst längre. Nu börjar väll dom flesta skolan också? Usch! Tycker verkligen synd om dom i denna värme, då vill man ju vara ute faktiskt. Menmen, skolan är viktigt. Synd att skolorna där jag bor, är helt mongo... Så ja, hoppas jag kommer in på en annan skola sen! För en utbildning vill jag ju faktiskt ha, och ett jobb sen! :) Man kan inte annat än att hålla tummarna och hoppas på det bästa.




When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback