Young singel and angry

oredigerad random bld.

 

Just nu sitter jag bara här och kollar film, precis som rubriken säger, "Young singel and angry" Har precis börjat kolla på den, men damn vad den verkar vara bra, så ja kan inte annat än att hoppas att den är det. Hatar när man sätter på en film man tror är skit bra, sen har man slösat en och en halv timme av sitt liv på någon värdelös film :p hahaha vilket tänkande? Hm, Jag tror även jag har fått allergi, ögon och näsa rinner, nyser hela tiden... Fyfan, sägert för allting blommat förfort, min syster har likadant, jobbigt  :/ Imorgon är det tisdag då ska jag hem till syster :) Hon ska ha klädparty, men tvivlar på att det blir någoning eftersom dom ligger sjuka, eller ah, Benjamin rättare sagt.. Förmodligen magsjuka :/ stackars lilla fina prinsen.. menmen, nu ska jag fortsätta Glo film. PUSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback