Svar på frågor del 2

Vilka favorit märken på kläder? - H&M, Gina tricot & Cubus

Vad använder du för smink? -
Mest fundation, mascara & rouge, ibland ögonskugga :)

Skulle du banga på Lill-Babs? -
Vem skulle banga på lill-babs? :O absolut inte baby ;)) HAHA

Vilka är dina närmaste vänner? - Ingen nämnd, ingen glömd :)

Vad tror du att du gör i framtiden? -
Jobbar på maskrosbarn & tjejzonen, inreder min fina lägenhet i stockholm och står massor på scenen!

Om du fick vilket djur som helst, vilket skulle det vara? -
Iller eller apa!

Vilket märke är ditt favorit-kalsong-märke? -
BJÖRN BORG FOR WIN!!!!

Gillar du fågelskådaren? -
Omg, nej, fågelskådaren är riktigt jävla läskig, och borde lämna oss i fred :/

Är du nervös inför ditt bröllop? - Ja, har inga ringar, ätenskaps förord, osv, och ingenting att fria med.. hm, kanske borde fira med ett grav test om du fortfarande spyr? :O

Hur snygg är du på en skala 1-10? - hahaha hmmm... avgör du ? ;)

Vad lyssnar du på för musik?
- Min egen (a) haha näe, men typ bra musik, rap/hiphop och pop/rock :D

Om du får barn, vad ska dom/det heta då? - Natanijel och Aurora.

Vart bor du någonstans? - I Lilla ludvika, som ligger i dalarna :)

Vilka bloggar läser du? - Madickens,Lollos, vanessas, kissies, dessies, paows, Eloises, Tildas, Rebeccas, daniellas, Linas, celicia, maddes, cecilias, mina syskons, och en massa mer! men det är dom jag följer dagligen :) Orkar inte länka dom nu, så jag fixar det någon annan gång, för det är verkligen suuuper bra bloggar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback