orden var en gång i färg, men nu svart på vitt.

Haha är lite ego nu, men vet att många gillar den här :)


Kitty - Aldrig bortglömt.


vers 1
jag fattar ingenting och jag finner inga svar
letar efter dig, vänder blad efter blad
ditt namn var nedklottrat på varje jävla papper
men tårarna fick bläcket försvinna på natten
var du en illusion eller var du äkta?
för du har lämnat svaga spår i mitt hjärta
har sökt bland verklighet och drömmar och letat
jag blir galen, går itu, hur fan ska jag veta?
tänker på minnen, på tiden som en gång var
var det äkta? varför finns ingenting kvar?
det kanske är så allt kommer och går
att man förlorar det bästa man trodde man kunde få
vet inget längre om det var vänskap eller kärlek
världar rasar samman, ingen var riktigt ärlig
orden var en gång i färg, men nu svart på vitt
är allt försvunnet nu när ödet har sagt sitt?
ska man fortsätta leta när hoppet är svagt
hoppas att ödet för allting tillbaks
det är svårt,fan, jag orkar inte tänka
men jag måste hoppas, kanske är det värt att vänta?



ref:
förstår inte riktigt det här gör mig svag
när regnet faller ner kommer minnerna tillbaks
det man förträngt, det man trodde man drömt
speglas omkring, det blir aldrig bortglömt (x2)


vers 2
mina ögon blundar i takt när tiden rinner ut
verkar som denna saga inte får ett lyckligt slut
jag måste inse att ingenting blir som det var
det vi en gång haft är förlorat finns inget kvar
du vet precis som jag, att vänner kommer och går
dom står aldrig på samma plats där dom borde stå
det finns dom som är äkta och alltid stannar
som vet att dom behövs mer än något annat
önskar att det hade varit så mellan oss
men egentligen är det väll en självklarhet förstås?
vi var så olika, men endå av samma sort
visste hela tiden att något skulle glömmas bort
vad hände med kärleken vad hände med all tillit?
du bara sårade hela tin, vad hände med föralltid vi?
har svårt att lita för allting blir bara fel
speciellt att bli sviken utav sin andra del
visst sviker personer någon gång i livet
men inte som du, gör om det hela jävla tiden
är en del av livet när vännerna försvinner
vänder andra kinden till fortare än vinden.

ref:
förstår inte riktigt det här gör mig svag
när regnet faller ner kommer minnerna tillbaks
det man förträngt, det man trodde man drömt
speglas omkring, det blir aldrig bortglömt



Kommentarer
Postat av: Anonym

är de du som sjunger :o

2010-05-14 @ 16:07:18
Postat av: Fucking dramaqueen.

sv: yees det är jag :D

2010-05-14 @ 16:13:41
URL: http://fuckingdramaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback