med dina svarta tysta tårar,

 

Har videobloggat, men filmen är vänd åt fel håll, och fattar inte hur man ska vända den, så Celicia ska hjälpa mig! Tur att jag har hon när det gäller mina otekniska stunder :D Vet att man ska kunna vända i moviemaker, men har fel format och blabla, as irreterande, får nästan damp på det... Klockan fyra ska jag hem till min syster och kika lite, måste komma ihåg att jag ska ha bodylotion utav henne, sen lite annat, får se om vi ska byta min rosa kofta jag, jag äälskar den, såå snygg, och såå my style, men mja, om inte annat får hon väll låna den ;) jag får ju låna saker utav henne, hihi, visst är jag snäll ibland? thihi... Mjauu, Men snart kommer videobloggen upp! PUSSSSSSS




Kommentarer
Postat av: Sofie

usch ja,jag hade på de i bakgrunden eftersom jag inte kunde se på dom, men det var underhållning!

2010-05-14 @ 15:25:43
URL: http://toffifi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Precis, hoppas hon ser till att ändra sig så hon inte har den stämpeln sen:P

2010-05-14 @ 15:33:25
URL: http://toffifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback