kitty - bakom din blick



VERS1

Stjärnorna dansar i takt med dina andetag
förbi mitt hjärta, å det känns i varje slag
vill dra ner himlen och jag vill visa dig månen
det är kanske låter ologiskt, men de får det
man måste få drömma, skapa sig illusioner
för jag vill syns, även om du inte tror de
måste trassla upp gamla knutar på mitt hjärta
mycket jag vill lätta, men vågar inte berätta
du måste förstå min blick avslöjar ingenting
skillnad på att våga, och visa vad man vill
orden jag säger smeker läpparna så kallt
och jag har förståelse om du inte fattar att
du är ren kärlek, explosionen på min himmel
får min värd att snurra, du är mitt sjätte sinne
spegelbilden som reflekterar tillbaka liv
har väntat i oändligheter, att det ska bli vi


VERS:
Blickar som möts, och blickar som blundar
det finns så mycket saker som jag alltid undrat
kan inte förklara men det är nått jag ser
bakom din blick gömmer sig så mycket mer



VERS 2:

kan inte sluta hoppas för mitt hjärta skriker du
hade gömt det för länge, men jag har fått nog nu
att vara falsk mot sig, försöka dölja känslor
det känns in i själen, som att ramla över bränneslor
kanske var på tiden, att lära mig allt detta
att inte förtränga, som jag gör med det mesta
trotts alla lögner, tårar och hårda svek
så vet jag någonstans, innerst inne att du vet
att den lågan som en gång brann för oss två
fortfarande brinner, men inte som den gjorde då
måste hitta gnista, eller börja på ett nytt kapitel
vill inte slänga bort allt det här pågrund av tvivel
visst att vi har tagit sönder varandras hjärtan
men det var något då, som vi inte kunde hjälpa
jag har lärt mig nu, vill bara vinna dig tillbaks
men nu hänger allt å dig, jag hoppas som fan.

VERS:
Blickar som möts, och blickar som blundar
det finns så mycket saker som jag alltid undrat
kan inte förklara men det är nått jag ser
bakom din blick gömmer sig så mycket mer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback