Fonky Fresh ,B-raz - de bara e så


Fonky Fresh , B-raz - de bara e så

jag ryser när jag hör ditt namn de bara e så
glöm allt det dumma som jag sagt de bara e så
baby, lyssna jag vill va din man de bara e såå

de bara e så

Du och jag har varit vänner ganska länge nu, och jag tror jag börjar inse vad jag känner nu, vill va mer än din vän, vill vara din prins ska göra allt jag någonsin kan för att göra dig till min, vill va han du kan ringa när saker e skit, jag vill att du ska va tjejen jag vaknar upp bredvid, för att varje gång jag e med dig, så blir jag varm, det pirrar i hela kroppen jag vill bara ta din hand, och aldrig släppa taget bara få va i din närhet, kyssa dig på munnen och ge dig all min kärlek, rallan hjärta (schh..) jag bara önskar det, skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det, jag ligger sömnlös på nätterna bara tänker på dig, oavsett hur långt tid det tar, jag kommer vänta på dig, för det e det värt jag kan svära på min mamma att jag aldrig varit så kär

för när jag ser dig vill jag vara med dig de bara e så
jag ryser när jag hör ditt namn de bara e så
glöm allt det dumma som jag sagt de bara e så
baby, lyssna jag vill va din man de bara e såå


Det som en gång va du och jag, e nu idag ett tomt kapitel i en saga som inte slutade bra, för när jag lutar mig tillbaka ser jag bilder på oss, men efter kvällarna på klubben så försvinner dom bort, vill inte sakna dig och det vi har haft, men bara tanken på ditt leende armer upp min hals när vi älskade, får mig och be till en gud jag aldrig litar på, jag svär min trohet är den som läker mina sår, har inte alltid varit ärlig och rak, men saker har förändrats sen du lämnade stan, jag svär på min grav att du är allting för mig och jag e kär än idag, snälla ge min en chans lever för dig på samma sätt som jag lever för allt, vet att du kan se mig som den jag brukade va, i mitt hjärta kommer det alltid vara du och jag.

för när jag ser dig vill jag vara med dig de bara e så
jag ryser när jag hör ditt namn de bara e så
glöm allt det dumma som jag sagt de bara e så
baby, lyssna jag vill va din man de bara e såå


de bara e så

shit babygirl, det här e svårt jag blir bara mer kär för varje dag som går, ärligt jag vet inte va jag ska ta mig till, jag ber till gud varje dag om att ta mig dit, till ett paradise där bara vi, skiter i allt och alla och skapar ett liv, jag ska kämpa för det här, för du e hon jag vill ha, och jag vet att det kan bli bra, de bara e så.

de bara e så...
jag ryser när jag hör ditt namn de bara e så
glöm allt det dumma som jag sagt de bara e så
baby, lyssna jag vill va din man de bara e såå..

för när jag ser dig vill jag vara med dig de bara e så
jag ryser när jag hör ditt namn de bara e så
glöm allt det dumma som jag sagt de bara e så
baby, lyssna jag vill va din man de bara e såå..


de bara e så



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback