hemma!

Är iallafall hemma ifrån stan nu, Syster och barnen är här och hälsar på. Var jätte trevligt på stan iallafall, vi fikade på Engel, drack en super god Latte, loove it. sen så gick vi runt och kollade lite i affärerna. Träffade på en gammal lärare jag inte sett på evigheter, var så himlans kul, hon är verkligen världens snällaste! Sen såå träffade vi syster lotta på stan, så då gick jag med henne lite.. Hittade ett bara ljus rosa leggins, svarta knästrumpor och svarta stay ups på rean, 10:- st så jag köpte det, höhö! Tänkte fota det med min kamera strejkar :( Inget minneskort funkar i den, vet inte vad det är för fel faktiskt, händer mig hela tiden, suck på det... aja, nu ska jag vara lite social med syster, pusspuss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback