baseboll jacka

Bild: Gina tricot

 

Jag vill så gärna ha en sån här jacka, men dom är slutsålda på Gina tricot, och typ överallt, suck. Bara för att typ alla har sånna, men det förstår jag faktiskt eftersom dom är så himla fina! Mamma berätta att jag hade en baseboll jacka förrut som mina bröder haft när dom var i min ålder, men sen när jag städat så hade jag kastat den. SUCK. Har ett svagt minne av att den ligger i källaren... men säger mamma att den är kastad, är den det, för det är ju hon som alltid håller reda på vart jag lägger mina saker någonstans, haha ;))

 

Vet någon vart dom finns att köpa?




Kommentarer
Postat av: Vanessa

Tror dom finns på tradera :)

2010-06-08 @ 06:42:51
URL: http://duvetvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback