MODIFAST



Whoo! Fick hem mitt Modifast provpaket idag, äntligen. Beställde ett på mamma å ett på pappa, Dom är ju så jävla goda, mycket mycket mycket godare än Nutrilette, synd bara att jag inte har råd och köpa dom här eftersom dom är mycket dyrare. Men jag nöjer mig med nutrilett, dom är inte supergoda, men dom är helt okej, och funkar att dricka och det är faktiskt huvud saken! gillar alla nutrilett smaker utom en, och det är jordgubb, min syster köpte den och den smakade seriöst ren spya, fyfan, så jävla vidrig den var! så den ska jag då inte köpa, Får bli kaffe latte eller choklad. Mamma ska köpa en sån imorgon, eftersom jag går på det och inte äter vanlig mat, så det blir ju billigare på den vägen också! Och det bästa är att det funkar och ger resultat, sånt gillas! har ätit dom i lite mer än en vecka, och ibland har jag druckit välling, eller nån soppa också, eftersom mamma inte bara tycker jag ska dricka dom! Men ja, vi får se hur det blir! vill ju bara gå ner lite till, hihih, :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback