MÖBLERAT OM.

har ju fixar mitt rum, så nu ser det as fint ut, bara att det ska tapetseras om eftersom tapeterna är helt äckligt gräsliga, så tänkte lägga in lite bilder hur det ser ut nu i rummet. :D


Mitt fönster, det är jag fett nöjd med, bara att Gardinerna måste bytas sen! :D

Dator bordet, datan jag har när jag spelar in, sen massa skit under, som ska i en byrå sen som jag får ifrån min syster, så den skiten ska inte ligga där och skräpa! :)


Sängen, Fula lakan, kudfodral och täckes skit, men ska byta det mot vitt eller svart sen när jag orkar haha. btw! Där är datorn som jag fick utav min bror, eftersom han tyckte så sdynd om mig när min stora (som jag spelar in på) Bara lägger av  hela tiden! jag har så himlans snälla syskon :))


Soffa, som jag ska klä om i vitt, sen ett litet bord, sen den fula mattan jag ska byta ut :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du skriva ett inlägg om vart du har köpt alla dina inspelnings prylar ?:)

2010-08-01 @ 17:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback