HISSAR & DISSAR



HISSAR

Sommaren - Vem älskar inte sommaren? varmt och skönt, så man kan sola och bada när man vill, hiss på det!

Lady Gaga - Jag är ganska efter, och inte börjat lyssnat på henne förens den senaste månaden, shit vad jag har missat, hon är verkligen sten grym, så kärlek på hennes musik, måste jag bara säga!

Ett årsedan - Idag är det ett årsen jag åkte på maskrosbarnslägret, helt sjukt att det gått ett år, allting har gått så fort! så mycket man förändrats, så mycket som hänt, det är galet, och samtidigt helt underbart!


DISSAR

Dåligt väder - Regnat i två dagar nu, det suger, bara kallt och blött så man inte vill vara ute, hoppas det blir lite varamare idag iallafall!

Trasig kamera - Fy, så tråkigt att min kamera är trasig. Jag kan bara fota med närbild, och jag kan inte föra över kort till datorn... Måste skicka in den på lagning men jag måste ju ändå ha en kamera så jag kan fota, tar as lång tid innan dom lagar den då.. :/

Fel Linje - Att börja skolan på en linje man inte vill gå, och jag vill inte hoppa av, så vet inte vad jag ska göra, det suger, suck.




Kommentarer
Postat av: madde

vad ska du gå för linje? ;p

2010-07-27 @ 13:48:44
URL: http://mmadelene.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback