THREE THINGS.

Fem saker ni inte visste om mig.

Jag hatar salta nötter, så jag sköljer alltid dom innan jag kan äta dom.

Jag kan inte sova utan mitt gosedjur, fick honom när jag föddes, åker ingenstans utom honom.

Jag älskar att sjunga, och skulle vilja lära mig det, men tyvärr är jag riktigt tondöv.

Jag kan se samma film om och om igen, Ja brukar kolla på filmer jag verkligen sten gillar, flera gånger om och om på raken, hela tiden, lovely.

Jag är livrädd för myror, Det har ju sin historia, men jag får panik om jag ser as många myror då står jag och trampar, skriker eller springer fortare än ljuset därifrån...


Haha kanske lite ointressanta saker, men försöker få igång bloggandet igen! Så blir lite sånna här inlägg då och då. Ni får gärna fråga saker, så svarar jag på dom i ett inlägg, hihi :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback